قوانین و مقررات

قوانین و شرایط ذکرشده در این صفحه به منظور استفاده‌ی بهتر و ارائه‌ی خدمات دقیق‌تر به کاربران وضع شده است. عضویت، ورود و ثبت سفارش در سایت گابلار به منزله‌ی پذیرفتن تمامی این قوانین و مقررات است و قوانین درج شده در این صفحه، جایگزین تمامی قوانین قبلی به شمار می‌رود.

1- تمامی رویه‌ها، اصول و قوانین گابلارمنطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از مصرف‌کننده است. همین‌طور انتظار می‌رود کاربر نیز مطابق با قوانین عمومی کشور عمل کرده و وظایف خود را به جا آورد. در صورت هرگونه تغییر یا به‌روزرسانی قوانین استفاده از گابلار، تغییرات در همین صفحه به‌روزرسانی شده و ادامه‌ی استفاده از سایت و ثبت سفارش در آن به معنای پذیرش تمامی این قوانین است.

2- تمامی محصولات و محتوای موجود بر روی وبسایت فروشگاه اینترنتی گابلار مطابق بر موازین اخلاقی و قانونی بوده و هیچ‌گونه محتوای غیرمجاز در آن منتشر نمی‌شود. کاربران وبسایت نیز با عضویت و استفاده از وبسایت متعهد می‌شوند که از محتوای موجود بر روی وبسایت تنها برای مقاصد قانونی استفاده کنند و از انتشار نظرات و نوشته‌های خلاف قوانین و یا موازین اخلاقی پرهیز نمایند.

3- در مواردی كه فروشگاه اینترنتی گابلار بنا به دلایل مختلف از قبيل خرابی دستگاه‌های کامپیوتری، قطعی اینترنت و خطوط ارتباطی، رويدادهای اجتناب‌ناپذير و یا حوادث قهریه (نظیر جنگ، سیل، زلزله و…)، صدور بخشنامه‌های قانونی از طرف مراجع ذی‌صلاح و یا هرآنچه كه خارج از اختیار فروشگاه باشد، قادر به ارائه‌ی خدمات به کاربران نباشد، مسوولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی گابلار نخواهد بود و هزینه‌ی پرداختی توسط کاربر صرفا به شماره‌ی کارت بانکی در مالکیت همان کاربر بازگردانده شده و امکان واریز به کارت یا حساب غیر وجود ندارد.

4- مسوولیت حفظ و نگهداری از رمز ورود به وبسایت برعهده‌ی کاربران است و در صورت ارائه‌ی این اطلاعات به افراد غیر، فروشگاه اینترنتی گابلار هیچگونه مسوولیتی در قبال پیامدهای ناشی از آن برعهده نمی‌گیرد.

5- مبنای احراز هویت و شناسایی کاربران، نام و نام خانوادگی، نشانی ایمیل و کد ملی آنان است. در صورت ورود اطلاعات نادرست توسط کاربران، فروشگاه اینترنتی گابلار هیچگونه تعهدی در قبال ضررهای مادی و معنوی ناشی از آن نخواهد داشت.

6- در صورت خرید در تعداد غیرموجه یا انجام مکرر یک خرید توسط یک کاربر و یا چند کاربر مشابه و یا هرگونه شرایطی که منجر به ایجاد اخلال در فضای کسب و کار شود، فروشگاه اینترتی گابلار مختار است سفارش یا سفارش‌ها را لغو کرده و مطابق با سیاست‌ها و قوانین داخلی خود عمل کند. بدیهی‌ست در این حالت خریدار حق هیچگونه اعتراض و شکایتی را نداشته و تنها در صورت پرداخت هزینه، مبلغ با توجه به شرایط اعلام شده توسط گابلار به وی عودت داده می‌شود.

7- جشنواره‌های فروش و تخفیف‌های موردی اعمال شده بر روی کالاهای منتخب تنها در بازه‌های زمانی ذکرشده قابل استفاده بوده و هیچ حقی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند. بدیهی‌ست اگر خرید انجام شده در طول مدت زمانی این جشنواره‌ها و تخفیف‌ها، مرجوع شود مطابق با شرایط هنگام ثبت سفارش، هزینه‌ها به کاربر عودت داده می‌شود. همچنین اگر جشنواره‌ی خرید دارای جوایز و قرعه‌کشی باشد، در صورت لغو و عودت کالا، تمام امتیازهای دریافتی از کاربر سلب شده و او هیچگونه حقی در این زمینه ندارد.

8- قیمت‌گذاری در فروشگاه اینترنتی گابلار براساس اصل مشتری‌مداری و احترام به حقوق مصرف‌کننده صورت گرفته بدیهی‌ست هزینه‌های حمل و بسته‌بندی با توجه به نوع کالا و محل تحویل کالا بر هزینه‌ی تمام‌شده‌ی خرید اثرگذار باشد که این مساله در فاکتور نهایی خرید توسط کاربر قابل مشاهده است. در صورت افزوده شدن به هزینه‌ی حمل و یا شرایط خاص ناشی از تغییرات متغیرهای اقتصادی که منجر به تغییر قیمت کالا و یا هزینه‌ی حمل شود، پیش از ارسال به اطلاع کاربر می‌رسد و کاربر مختار خواهد بود با پرداخت هزینه‌ی اضافه، کالا را تحویل گرفته و یا با لغو سفارش، تقاضای بازگرداندن مبلغ پرداختی را کند. بدیهی‌ست مبلغ پرداختی صرفا به کارت بانکی تحت مالکیت سفارش‌دهنده مرجوع شده و امکان واریز به حساب یا کارت غیر وجود ندارد.

9- با توجه به رویه‌های ثبت سفارش و ارسال کالا در گابلار، در هر بخشی از سایت که زمان‌بندی ارائه‌ی خدمات به کاربران درج شده باشد این زمان‌بندی برمبنای روزهای کاری مرسوم بوده و روزهای پنج‌شنبه، جمعه و دیگر تعطیلات رسمی مندرج در تقویم را شامل نمی‌شود. بدیهی‌ست تمامی تلاش و سعی ما در این خواهد بود که پیش از زمان اعلام شده و در اولین فرصت، کالا به دست خریدار برسد.

بدیهی‌ست در صورتی که خریدار محترم در لحظه تحویل متوجه آسیب‌دیدگی، مغایرت یا نقص در کالا نشود، فروشگاه اینترنتی گابلار هیچ مسوولیتی در قبال کالای ایشان ندارد و امکان تعویض کالا را پس از تحویل ندارد.

تمامی کالاها پیش از ارسال، توسط کارشناسان بررسی شده و پس از اطمینان از سلامت برای خریدار ارسال می‌شود. در صورتی که کالا در حین حمل آسیب دیده باشد، موضوع را به بخش پشتیبانی فروش اینترنتی (تلفن: ۰۹۱۲۷۲۷۸۰۶۶) اطلاع دهد تا کالای جایگزین ارسال شود.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا (مانند اتمام جشنواره‌ها و دیگر موارد) در مراحل تعویض و مرجوع کردن، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه اینترنتی گابلار در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط متعهد به بازپرداخت وجه درج شده در فاکتور را (با توجه به نوع کالا و شرایط) به مشتری خواهد بود.

اگر مشتری قبل از تحویل کالا از خرید خود منصرف شود، در صورتی که فاکتور ثبت و کالا از انبار خارج شده باشد، امکان لغو سفارش و عودت هزینه‌ی کالا و خدمات وجود ندارد. در موارد خاص مشتری می‌تواند از طریق( تلفن: ۰۹۱۲۷۲۷۸۰۶۶) با کارشناسان گابلار تماس گرفته و مورد را اطلاع دهد تا نسبت به شرایط و وضعیت سفارش، بررسی و اقدام گردد.

فهرست